Elvin12 benim kızım da o zamanlar başlamıştı.doktorun soyledigin ölçüde mama veriyorduk. Gaz damlalarina başladık.o zaman pek anlamamistim. Ama sanırım düşündüğümüzden hızlı acikiyorlar.ikindigi zaman biraz daha mama vermeyi deneyin belki bu da bir çözüm olabilir.