Kızım da öyle olmuştu ama doğduğundan beri düzenli bir uyku alışkanlığımız yok aralarda bir kaç gün daha iyi veya daha kötü oluyordu, ama 24-26 arasında artık isyan boyutuna gelmiştim hem gündüz çok yoruyordu hem gece uyumuyordu, baktık diş çıkarıyormuş kıyamam arka büyük azılar geldi bi tane, şimdi 2. Geliyor. Bi kontrol edin siz de diş huzursuzluğu olabilir şimdi 29 aylık tuvalet eğitiminden dolayı kalkıyoruz gene ama en azından daha iyi şuan