Eloo005 Bebeğim 2 aylık biogai kullanıyoruz. Bebeğim kakasını yaparken zorlanıyor ağlıyor saatlerce uyumuyor ben yardımcı olduğum halde 3 5 saat sonra uyuyor böyle olanlar varmı hangi damla işe yarar
Biittercikolata Eloo005 ne kadar farklı tepki yapar bilmiyorum ama ben Biogaia kullandığım zaman kabız yapıyordu kızım daha kötü oluyordu şimdi kullanmıyorum cok şükür iyiyiz
Derin282021 Evet sab simlex kullan bizde senin kullandigini kullaniyorduk kaka yapmak.eziyet iskence olmustu sonra.doktor.damlayi.degistirdi hicbir.zorlanma.ikinma.kalmadi cok iyi geldi
Biittercikolata Eloo005 valla canim ona Doktorun ve sen karar ver. 1 ay kullandim inan o kadar zor yapıyordu ki 2 gün vermeyi unuttum ben bi baktim kolayca yapıyor bir daaha vermedim
Biittercikolata Eloo005 şuan 3 aylik olmak üzere hiçbir sey kullanmiyorum gazini cikarmasi icin masaj falan yapıyorum rahatlıyor eskiye nazaran daha iyi