seyma-erva-esila Hiç rahat durmuyor elleri kolları sürekli hareket halinde gece 5 saat uyuyor ama gündüz devamlı ağlıyor uykuya dalamiyor artık heryerim ağrımaya başladı dayancak gücüm kalmadı sizce normalmi
goker05 seyma-erva-esila benimki de çok hareketli gündüz mızmız beni gözünden ayırmak istemiyor ama dış sorunu var herhalde elleri ağzında salya akıyor hemen çıkmıyor zaten şuan kaşınma halinde
seyma-erva-esila Ndrg-12 Valla anlamadım aslında internette bitmiş görünüyor normalde de gazlı ağlayan bebekti ama son 1 aydır çok fena doktora biseyimi var diyorum yok normal herşeyi diyor başka.doktora goturcem böyle giderse
Aysel_11 seyma-erva-esila olsun bir kızar iki kızar sonra alışınca rahat eder benimki de çok hareketli ilklerde annem yapıyodu yapmasa mı diyodum biraz yapmadım şimdi 3 ay 10 günlük bakıyorum uykuya dalamıyo gözlerini çıkaracak hemen bi kundak küt diye gidiyo istemedi mi açıyo zaten 😀
seyma-erva-esila Ndrg-12 Evet bu aylarda dış çıkarabilir demişti 15 gündür salyasi akıyor ama gözüken bişey yok bunun bı şeyi olsa gecede uyumaz heralde dimi
Minikprensannesi06 seyma-erva-esila Yorgun düşüp uyuyor olabilirben kundak yapıp uyutuyordum. Bide çok ağlıyorsa gönlünü etmeye devam ediyordum kah meme kah dikkatini dağıtmaya çalışıyordum meme ayak meme ayak uyuya kalıyordu