turshuu benim bebeğim de öyleydi geceleri emiyordu ama gündüzleri oturur şekilde memeyi asla almıyordu hatta memeyi görünce ağlıyordu yatarak emzirdşm bende hep sütümü sağdım elimle ya da manuel pompa İLE kaşıkla verdim emziği hiç vermedim hayatımızdan tamamen çıkardık şimdi şükür emiyor sıkıntımız yok ara ara tabi yine kendini itiyor o da muhtemelen 4.ay atağından