___1Prensannesi___ hazaralkan Sayfa açılmıyor canım … … Ah canım bennkininde sivri kulağı ……ben en çok üst kısma takıyorum ustunasiri uzun kafasının saçta az olunca nasıl uzun kafa ya.
Brcklc @___1Prensannesi___ geçer geçer hiç kafana takma https://www.hizliresim.com/2mp4hpr benimki bundan.sorunumuz yok ama kullanıyorum.bende sende Dr danış ve kullan canım olurmu
ecemm-6161 ___1Prensannesi___ söyle yap canım pamuk hakiki doğan pamuk olsun orta boy kılıf al cok küçük olmadın içini az doldur ortasını biraz boş bırak pamuk olsun ama az olsun bebeğini önce sağa yatırdın mı arkasını destekle sonra sola yatırdınmı arkasını destekle dönmesşn arkası için de yastığın ortağı pamukla yuvarlak yap kafası koy oyke yatır biz oyke taptık calla düzeldi. 😊
TheLatte ___1Prensannesi___ Bak canim benim oğlumun kafası bu kadar yamuktu ve arkasi düzdü şimdi eser yok o halinden .
Busra_14 ___1Prensannesi___ aa benim kızımda öyleydi hemde aynısı ne tarafa daha yamuksa diğer tarafına yatırdık çok şükür geçti sivriligi
Busra_14 ___1Prensannesi___ zaten büyüdükçe düzeliyor ama doktora git bence bu şekil kafa bozuklukları 6 aya kadar tadavi ile 6. Aydan sonra kask ile düzeliyor diye okumuştum ben ama inan benim kızımın kafası çok sivriydi hatta resim varsa atayım bulabilsem bende çok korkuyordum ama düzeldi
DoganurcaN Bizimkide öyle, kafa yastığı aldık bakalım nolcak zamanla, sorun etmiyorum gerçi bu durumu da babası çok takıyo kendi kafası da sivri diye 😅
___1Prensannesi___ Busra_14 canım arkasi bombeli senin bebeğin güzel duruyor benimki upuzun düz ve alnı gittikçe genişliyor
Zey44 ___1Prensannesi___ yere koy yastık falan koymadan sert zemine yani öyle düzeliyor bide kendi döndürmeye başladığında düzeliyor canım merak etme benim kızım şuan 6 buçuk aylık hiç uzunluk kalmadı bize de herkes uzun diyodu