Duyulurum ben şaşırıyorum yani bu ek gıda merakı niye hayır çocuğa iyilik değil kötülük aslında. Tabi ki mama yetersizse eğer verilecek başka bişey olmadığı için doktorlar başlayın diyor, ama herkeste bi bebeğe bişeyler verme isteği var. Halbuki sadece 6 aylık bir süreç, sonra ömür boyu yiyecek zaten😄😄