Selam anneler bundan bir hafta önce kadar bebeğim 2 göğsümü emer üstüne 40 cc mana verirdim 1 haftadır iştahsızlaşmaya başladı mama yok içmiyor alerjimiz oldu içim diyet mama tek göğüsü içip uya kalıyor bu durumu yaşayan var mı ayni gümde olup iştahında bebeğinin değişen