Bulunduğumuz bölgede inanılmaz sivrisinek var, cibinlik kullanıyorum, sıcaklasa bile uzun kollu uyutuyorum ama yok illaki bir yolunu bulup çocuğun yüzünden ısırıyorlar, kötü olan da bebeğimde alerji var ısırık o kadar kızarıp şişiyor ki bebeğim botokslu gibi oluyor 😔😔😔 Daha 5 aylık ilaç ya da sinek kovucu falan vücuduna sürmek istemiyorum, sizin uyguladığınız bir yöntem var mı? Evi ilaçladık 2 gün kayınvalidemde yattık bu arada ama kâr etmedi öyle bir illet. Artık sineklerden kurtulma derdinde değilim çocuğu nasıl ısırmazlar onun derdindeyim. Uyguladığınız farklı bir yöntem varsa yazın lütfen.