Gamzesylu-06 Güzel anneler başına gelen varmı arkadaşımın kızının vücudun da morluklar varmıştı bugün korkmuş hastaneye götürmüş 67 çıkmış doktor acil üniversite hastanesine götür demiş kemik iligi olabilir demiş çok korkuyor öyle bişey olabilir mi
AgentMom Gamzesylu-06 maalesef olabilir. Hematoloji uzmanı tekrardan testler ister ayrıca iliğe bakılıyor. İlik olmasada başka bir kan hastalığı olabilir. Geçmiş olsun canım Allah şifasını versin
Gamzesylu-06 AgentMom sagol canım şimdi internetten baktım baya ona da bişey belli edemedim korktuğumuza Allah uğratmasın inşallah bütün çocuklarımızı Rabbim korusun 🤲🏻
AgentMom Gamzesylu-06 amin canım biz bir sene boyunca hematoloğa gittik. Bizim de plt değerimiz 800 binlerdeydi. Baya zor bir süreç. Çevre bizi çok yıpratmıştı. Bize daha tanı konulmadan ahlar vahlar ağlamalar sızlanmalar başlamıştı. Bu süreçte destek olacaksanız onun yorgunluğunu almaya bakın. Beraber sarılıp ağlayın. Yargılamayın ya da acır gibi bakmayın. Gerçekten umutlu olun umudunuzu aşılayın. Gece gündüz arayıp dertleşenileceğini hissettirin. Gerçekten bir tek yaslanacak omuz arıyorsun o süreçte. Rabbim dermansız dert vermesin
2cocuk Bizim de düşüktü kemik iligi örneği alındı temiz çıktı şükür yavas yavas yükselmeye başladı. Cok zor bi süreç onu çok iyi anlıyorum bizim değerimiz 50 bile olmustu. Iyi düşünün iyi olsun. Rabbim bolca sifa versin.
gnssym 2cocuk merhaba bizimde plt degerimiz dusuk cikiyor 20 gundur takip ediliyor sizde ne kadar sure sonra normale döndü acaba degerleri