Asya001 aynı şey benimde başıma geldi doktora gitrik aylık kontrolü vardı ve kilo alımı ciddi derecede azdı meğer doymuyormuş üstelik öyle huzursuz ve ağlamıyordu da anlamadım yani hiç doymadığını şimdi hala devam o yüzden mama takviyesi veriyorum sütüm yeterli değil makineyle çektiriyorum emmediğinde de sütüm gitmesin diye