Merhaba herkese ,
öncelikle sorum ameliyat olayının nasıl oldugu ? Oğlum 16 aylık olacak . Bugün doktorumuz yumurtalıklarının hala yıkarsa olduğunu söyledi ve bizi ürolojiye yönlendirdi . Yüksek ihtimal ameliyat olacak dedi.
böyle bir durumu yaşayan var mı ? Süreç nasıl ilerliyor . Hele ki henüz bu kadar ufak bebeklerde ameliyat sonrası neler oluyor / neler yapılmalı ..