Benim şahsi görüşüm,travelleri ikinci el almak.Çünkü anakucağı ile kullanımı harika ötesi.Alt kısımı boş sepeti çok aktif kullanabiliyoruz.Ama pusetle sepet mesafesi kısalıyor.Baston tarzı yada kabin boyları sıfır almak bana daha cazip geliyor.Yengem de siz gibi çok memnun ama indir kaldır yapamsı zor geliyor.Çıkar tak hesabı.