Xexexe Anneler benim gibi olan var mı çocuğum 3 aylık 19 günlük sürekli boğazına süt kaçıyor günde en az 3 defa biberonla besliyorum biraz erken doğdu 37 haftalık doğdu gelişimi 34 haftalikti benim gibi olup ta düzelen var mı yada hangi aylarda düzelir