Evet bende ilk kez duyuyorum kızlar belki bie çoğumuzun haberi hile yok böyle bir mantar varmış bagirsaklarimizda ve yanlış beslenme ve bazı nedenlerle bu mantar cogaliyormus ve vucudumuzda değişik hastalıklara sebep oluyormus ve tahminimce bendede bundan var.egzema ve seboreik dermatit ile ilgili araştırma yaparken bunla tanıştım ve egzamanın bunla alakalı olduğunu düşünüyorum benim sacimda çok çıkıyor ara sırada ellerim ve yüzümde çıkıyor geçiyor sonra yine çıkıyor bu mantar olan insanlar genelde bu sorunları yasiyormus ve idrar yolu enfeksiyonu kaşıntı alerjik sorunlar olusturuyormus candida diyeti yapmamiz gerekiyomus 2 ay en az ama bu diyete gire hiçbişey nerdeyse yemeyececegiz bende yapmak istedim tamamen kökünden halletmek için sorunumu ama emin değilim yapabileceğinden çay kahve ekmek şeker mayalı şeyler çikolata pirinç un patates domates peynir sur ve ürünleri yumurta meyve 2 ay hiç agzimiza bile vurmamiz lazimmis geriye ne kaliyorki sade e yeşillik ot yani bunu nasıl yapabilirim ki imkansız kızlar ne yapicam bilmiyorum çok kararsizim aranız yasayan var mı acaba bu mantar yok olmazsa ilerde hastaliklara yol açıyormus ne yapicam bilmiyorum bana fikir varken lütfen 😔