Asyam140820 Saglık ocagına en son 6 aylık iken gittik 9 ay için aşı kontrol falan var mı 14 ünde 9 aylık oldu o gün de covit oldugumuzun 7. Günüydü o yüzden mi aramadı diyorum giden var mı
saclarinayildizdusmus Asyam140820 söylemiyorlar bizimki 4aylık herseferinde birsornraki aşıniçin gün veriyor
MetehaninAnnesiii Asyam140820 evet biz bu ayın sonunda gidicez kan alincak demir d vit değerlendirmesi için boy kilo vs. Asi da olması lazm kızamık Aşısı sanırım. Bı sağlık ocağınızi arayin bence yarın hemen .geçmiş olsun 😊
leynanin_pembemantosuu Asyam140820 ben bugün götürdüm oğlumu 8 aylık rutin kontrole her ay götürüyorum çağarıuor boy kilo baş çevresine gelişimine bakıyor 1 ay sonra yani 9 aylıkken aşısı var gel dedi
nisaballinannesi Asyam140820 hemoroid tesi yaptırım gelmemizi söyledi bizim sağlık ocağı 6. Ayda gittiğimizde kağıda yazım vermişti hatta izlemimı diye tarihide yazdı o tarihte gitcez
Ayazege06 MetehaninAnnesiii Benim oğlum 8 ay 10 günlük 9. Ayında KKK yani kızamık aşısı yapılcak ve hastanede testis muayene hemoglabin testi yaptırılması gerektiğini söyledi ebemiz 6. Ay asisini yaptırdığımız gün. Erkek bebeği olanlar için söylüyorum
Asyam140820 14 agustos bizimkide bende 9 aylık Ken var birşeye die hatırlıyorum zaten saglık ocagımız hiç ilgili degil yarın sabah Bi ugramayı düşünüyorum
RuzgarMommys Bana da bugün hemşire msj atti 9 ay kg boy kafa ölçülerini sordu Aşı yok bu ay Ayda olcak
Bill Asyam140820 8 aylikken izlemi vardi goturdumde 1 yasa gun verdiler asi icin. Herkes kafasina göremi anlamadimkj