Merhaba arkadaşlar bebeğimin iki gündür ısrarı aşırı kokuyor.. bezini geç açtığım için olduğunu düşündüm ama ondan değil sanırım. Geçen hafta doktora gitmiştik bütün tahlillerini yaptı enfekifalan çıkmadı ama kum döktüğübu söyledi doktorumuz. İki böceğinde de k varmış. Acaba bu kumdan dolayı kokuyor olabilir mi var mı böyle bir durum yaşayan bilgisi olan varsa cevap verebilir mi lütfen 😔