HiraDeniz 1 yaşında oğlum.sabah 8 de uyanır.12 de öğle uykusuna geçer.2.buçuk 3 saat kadar…daha somra alsam 8-9 gibi uyur…devam sütü içiririm tekrar uykuya geçer..bu hep böyle bizde
sokomel 2 uyku yapıyor. 14,5 aylık. geçen hafta tek uyku denedik çok kolay uykuya daldı ama çok yoruldu kıyamadım ikiye döndüm. şimdi daha zor dalıyor uykulara. ama çok yorulmuyor en azından.
Havva__ Sabah 10da kalkarız kahvalti ara öğün 1bucukta ogle uykusu 2 bucuk saat uyur kalkinca corba yer ara öğün meyve yer 7 de aksam yemegi 9da yataga geceriz 9bucukta uykuya gecmis olur 16 ayligiz