Bebegimm1 Busram55 evet buyuk normal kasiklarda 1 olcek 30cc yapiyorken smilac da 1 olcek 60cc ye eşit oluyor aslinda olcek ayni ama smilac olcegini buyuk yapmis
Busram55 Bebegimm1 bende 30 cc ye 1 kasık koydum ya yanlıs yaptım o zaman uarım kasıkmı koyayım bence sacma olmus iki kasıklık olcek yapmaları
Deletedmom0099 similac kullanırken en sinir olduğum şeydi 90 veya 150 yapamıyosun mesela, çünkü kaşık 60lık. çok saçma
Deletedmom0099 MetehaninAnnesiii evet ama fazla yada eksik olursa diye tedirgin oluyodum hep, smaya geçtim zaten artık öyle bi sorunum yok çok şükür 🙈
Bebegimm1 Busram55 1 olcek 30cc fazla kabız yapabilir siz 1 olcegin yarisini koyun 30cc lik mama yapın aslinda cok sacma smilac in kasigı 🤦♀️