Elffnrr Ayenn aslında o yüzden yazdim bende. İhtiyacı olana yazıyoruz birşey daha soruyor arkasına ama ben çoktan çıkmış oluyorum bidaha ya sabah ya gece girerim yani vakit buldukça. Ama bildirim gelse şu kişi bilmem ne tartışmasinda yorumuna cevap verdi gibi.. hemen girer yazarım iyi olur