Tugbaabut Dikişlerimde kızarıklık olmuş,arada bir çok hareket edince bıçak saplanır gibi ağrı giriyo beni ağlatıyo.Onemli bişey midir doktora gitmeye çok korkuyorum dikişler de kızarıklik kendiliğinden geçer mi başına gelen var mı ??
Alyabebek_2419 Tugbaabut doktorum bana kızarıklık için fito önermişti ama bi doktora görünsen iyi olur canım
thelake Tugbaabut Benimde oluyor arada 6 ay önce doğum yaptim ayaklarını sıcak tut ve ağır kaldırma bunlar da tetikliyor kızarıklık için bisey diyemeyecem cnm 🤗
Birsu3435 Tugbaabut benimde aynı şekilde kızarıklık oldu 25 gün once doğum yaptım bugün resmen ciğer gibi kızarmıştı kantoron yağı sürdü annem birde pişik kremi o rahatlattı beni dikiş yeri değilde tam onun altiyla göbek kısmı birbirine değdiği için olmuş
Tugbaabut Alyabebek_2419 doğumdan itibaren kullandığım ilaç fito ama bir faydası olmadı sanki o kremin