Nermin2710 1 ay 4 günlük bebeğim var sürekli meme istiyor doymuyor diye mama da veriyorum ama hep huysuz 4 5 saat sabit memede kaldığı oluyor emzik versem memeyi bırakırmı emziğin bir sakıncası var mı ??
Serrax Nermin2710 valla karnı kesin tokken emzik alması seni çok rahatlatır ama tutmayabilir emziği canım. Benim oğlum 1 ay 25 günlük emzikle boğuşuyor resmen 3 çeşit emzik aldım tutmuyor. Bibs markayı birazcık tutar gibi olmuştu son 3 gündür bi huysuzluğu üstünde onu da tutmuyor artık. İnşallah seninki tutar
Yasmin_deren Nermin2710 oo canım öyle 4 saat meme de tutma onu Sadece alışkanlık yani doymamak değil ki o meme istemesi Gazdan huysuzdur o kadar emdikten sonra gaz sancısından ağlar Benim kızım geve uyku oncesı çok emer gazdan uyumaz mesela