Kızlar merhaba,bebeğim 1 ay 25 günlük. Akşam üstü çok huysuz oluyor devamlı kucak istiyor çaresiz kalıyorum elim kolum ağrıyor taşımaktan. Aklıma kanguru geldi,alsam onun içinde dururken ben işlerimi de yapabilir miyim ki? Yemek temizlik falan? Bir de hangisini öneriyorsunuz?