mnnakanne ikiPrensesAnnesi20 gündüzleri ayakta hep indirimce uyanıyo hmen ama hiç dgru dzgn uyumuyo gece zaten sürekli klkıyo emerek uyuyo gece
Bgmtncr Gece surekli kalkip emmek isteme ya da memeyi agzindan cikardiginda uyanmasi vs soz konusu değilse memeyle uykuya gecmesi bence sikinti degil 1 bucuk yasindan sonra desteksiz uyutma daha iyi oluyor