Sin21 benim aklımı kurcalayan sabah 7-8 gibi kalkıyor tabi bizim yataktan kalkmamız 9u buluyor. Mutfaktan çıkmamız 10. Öğlen uykusuna da 12de geçiyor. Ben sabah bezini ne zaman çıkarayım. Uyanır uyanmaz mı, öğle uykusunda nasıl yapıcam, gece nasıl olcak, her tarafta çiş görmeye sabrım var mı, çişin var mı diye sormalı mıyım, normal külot mu giydirmeliyim,