Düzene girmeyen uyku.Geceleri hala 2 3 kez ağlıyarak uyanan bebek 😔
Herhangi bir saglık problemimiz yok şükürler olsun.Anne sütüne devam.yemek yeme kilo alımında da bir problem yok.Beterin beteri vardır diye bu hallere şükreder olduk 😭ama artık uyku istiyommmmmmmmm