Frauz 38 üstüne çıkarsa vermelisin. Birde bizim doktorumuz ateşi yok ama aşı oldu ateş yapmasa bile huzursuzluk falan olursa da çocuga acı çektirme ver diyor. 3 oğlum var. 3ünde de aşı bizde hiç ateş yapmadı. Ama çok huzursuzluk yaşadık. Hep verdim rahatladılar.