kckkz- Bebeğim 7. Ayına girmek üzere kafasının bir tarafı daha çökük kask tedavisi yaptırmayı düşünüyorum foto attm asimetri var dediler ölçüme gidicem aranızda kask tedavisi yaptıranlar var mı lütfen yorumlarınızı bekliyorum
Zelihalp kckkz- benim kızımın da öyle bir tarafı daha basık. Ama herkes düzelir diyor. Yiğeniminkide çok yamultu düzeldi Tabi siz yine de götürün de
Kahraman Benim oğlumunda öyleydi doktoru beyin gelişimi oldukça düzelecek demişti aynende öyle oldu ama sizinki 7 aylık olmuş takipte olun bencede