Kızlar acil durum bebeğim bronşit oldu doktor sabah antibiyotik yazdı akşam kontrole çağırdığında hala hızlı nefes aldığı için hastaneye yatışa yönlendiriyorum dedi ama yatırmak istemiyorum antibiyotikle çözüm olur mu lütfen akıl verin yanlış mı düşünüyorum