Hamilelik döneminde çok şiddetli bir korku yaşamıştım bununla ilgisi var mı bilmiyorum ama bebeğim çok korkuyor yada bana mı öyle geliyor.Bazen ı ı ı ı deyip uyanıyor sayıklar tarzda bazende birden çığlık atıyor .Yanındayken sakinleşiyor ama yoksam yani aşırı ağlıyor uyurken aniden çığlık atıyor