Kızlar kızım 7. Ay menenjit aşısı oldu ( menectra) diğer dozu 9. Ayda olacak ama 9. Ayda Kızamık aşısı da var . Aşıların arasında 1 ay olsun deniyor hangisini sonra vurulmalıyız ? Bu durumu yaşayan oldu mu ? İlçe değiştirdik hemşiremizde değişti soruyorum net bir cevap alamadım.. Mecbur yeniden iletişime geçicem ama size de sormak istedim