mertveannesii_ Merhaba arkadaşlar, eşimin omzuna nimo jel krem sürdüm bi 5 dakika kadar maaaj yaptım kremle daha sonra aklıma geldi ve hemen elimi yıkadım süte geçer mi bişey olur mu bilgisi olan var mı acaba
mertveannesii_ Mlke301020 ilacın prospektüsüne baktım eğer emziriyorsanuz kullanmayınız yazıyor mentollü bi kremdi ellerimi yakıyor şu an bol su ve sabunla yıkadım ama