uykusuzMoMm vallahi son dönem de bu postta ne kadar çok otizm yorumu okuduk değil mi? Artık gerçekten ben de düşünür oldum, benim oğlum 19 aylık ne anne ne baba hiç bir şey demiyor bu şekilde okuyunca artık ben de düşünüp üzülmeye başlıyorum, büyük ihtimal post sahibi de böyle işkillendi, buradaki yorumlar insanın psikolojisini ciddi anlam da bozdu.