Oğlumu sivriler ısırdığı zaman bir kaç gün sonra şişiyor ve iltihaplanıyor daha sonra kabuk tutup iyileşiyor ancak beyaz tenli olduğu için sanırım sonradan izi kalıyor malesef. Geçen seneki izler duruyor kolunda beyaz beyaz 😔 doktor alerjisi var deyip krem ve şurup vermişti ancak kremini etkisini hızlı göremedik stilex ve fenitil kullandık. Sinekten koruyucu krem olarak incia kullandım ancak etkisi olmamıştı. Kullanıp memnun kalan varsa iyi bir koruyucu krem ve ısırık sonrası krem önerisi istiyorum 🙏🏻