ikibinlikdekont Merhaba iyi akşamlar kızlar 😊 Yarın bebelerimizi arkadaşlarla dışarı çıkaracağız. Çok pratik tatlı tarifi istiyorum 🙏🏻 Bir kek yapım dedim ama başka ne yapabilirim ki resmen beynim durdu 😂
ikibinlikdekont Yamanikko Çok sağolun zahmet oldu😊 Allah affetsin bisküvili pastaları sevemiyorum ya 😔
uykusuzMoMm ikibinlikdekont konuyla alakasız ama canım tatlı isteyince oglumu öpüyorm en güzel tatlı o bana😃😍🥰 irmik li pelte üstüne cıkolata sosu hem kolay hem lezzetli 🙏