Doğal tedaviler elbette çok yararlı olabiliyor. Ama bazen zararı da var. Kendimi bildim bileli annem böbrek taşlarıyla uğraşır. Kimi doktor yoğurt suyu iç dedi, kimi limonlu su, kimi ıspanak yeme kum var dedi, kimi domates ye asitle eritir dedi. Bunun tek çözümü taşın neden kaynaklandığını bulmak. Yıllardır annem sürekli yoğurt mayalayıp suyunu içerdi ama en son taşı kanaldan alındı, incelemey gönderdik. Meğer kalsiyum fazlalığından oluyormuş. Şimdi süt ve süt ürünleri tüketimi minimuma indirdi. Çok şükür bir kaç senedir daha rahat. Lütfen her duyduğunuzu denemeyin. Modern tıbba güvenin, bol su için, merdiven inip çıkın, ip atlayın.