4 aylık bebeğim var 3330 kiloyla sezeryan doğum yaptım malesef emziremedim sarılık oldu hastanede falan yattık zor günlerdi ama ben sagarakta olsa anne sütümle besledim sadece sarılığı atlatmak için bir kaç gün mama takviyesi yaptik sonra braktim sadece anne sütüyle besledim ama bebeğim her ay az kilo alıyor doktorumuz sık sık emzir diyor ama diliyle hep ittirdi bu güne kadar. Bu ay ise 6 kilo olmuş yani yarım kilo anca almış yine son 1 aydır çok zor iciriyorum ayakta gezinerek uykuda biberonla anne sütü veriyorum nmdoktorumda zayıf dedi. Nasıl besleyecegimi şaşırdım sürekli teklif ediyorum ama reddiyor 60 cc anca içiyor ondada napsam bilemedim yardımcı olur musunuz ?