Mom0982 bende banyo ve tuvalette çok kullanırım , eşim diyor bizim orda bir kadın senin gibi kullandı aksama öldü diyor çocukları yetim kaldı diyor iyice korkutuyor beni bidaha kullanamam canım bugün kötü etti beni dışarı acılan cam olsa keşke havalandırma ama etki sıfır