sedasnglr93 arkadaşlar bugün 2. ay aşılarını olduk gündüz bebeğim uyurken bir baktım hık hık korkuyor gibi titriyor gibi gögsü indi indi çıktı hemen uyandırdım .. yanımda eşim ve kayınvalidem vardı gördüğüm an gösterdim uykusunda korkuyor dediler sonra bu durum biz bakarken baktık devam ediyor hemen uyandırdım çocuğumu. Sonra onlarda korkma gibi değildi dediler böle bir şey yaşayan var mı aklım kalıyor şimdi uyurken bakıyorum sürekli şuan bir şey yok . ilk defa böyle bir şey oldu hemen ateşini ölçtüm ateşi yoktu. yaşayan oldu mu böyle bir şey
343423betb sedasnglr93 o aylarda kontrollü nefes alıp veremiyorlarmış bebekler ondan olabilir ama iğneden sonra olmasının nedeni nedir onu bilmiyorum
Damlayda sedasnglr93 iki ay aşısında bizimde öyle olmuştu korkarak kalktı hep uykusunda ağladı terledi sürekli kötü tüya görüp korkuyor tarzdaydı ama çok şükür ertesi gün iyidi ben yanımda yatırmıştım gece
Ebruea sedasnglr93 bizde aynı durumu yaşamıştık sabaha kadar göğsümde yatmıştı yerine bırakınca uyanıp feryat ediyordu. Sabaha kadar oturur şekilde kucağımda uyudum çok zor olmuştu. Sonraki gün düzelmişti. Korkmuştur biraz da ilaç ağrı yapmış olabilir.
Mirosunannesi Yok canım benimki aşıdan sonra gece inler gibi sesler çıkarıyordu birazda iğneden korktu tabi iç çekiyordu ateş yaptı sabaha karşı calpol verdim iyiydi ertesi gün uyku yaptı bide o kadar belki iğneden korktuğu için olmuştur kıyamam 🥺
sedasnglr93 Mirosunannesi hani böyle uyursun hık hık hık diye gögsün iner çıkar hızlı hızlı öyleydi ya korktum şimdi gidip gelip bakıyorum teşekkür ederim yorum attığın için
Aysevim sedasnglr93 gaz olabilir mi gazdan da öyle sesler yapabiliyorlar bizimde bugün 2.ay aşısı oldu bacağını hareket ettirdikçe ağladı
sedasnglr93 Aysevim evet bacağını hareket ettirdikçe ağladı sonra uyudu baya derin uyuyordu sonra böyle korkuyor gibi yapınca ve baktım bitmiyor ben kendim uyandırdım korktum. Şimdi uyuyor gidip gelip ara ara ateşini ölçüyorum sizinki napıyor şimdi uyudu mu ateşini ne sıklıkla ölçeceksin canım gece uyuyakalırım ateşi çıkar diye korkuyorum biraz
Aysevim sedasnglr93 şimdi uyudu verem aşısı ateş yapan oymuş bizim onu haftaya yapıcaklar bacaktan olan karma aşılarını oldu bugün
sedasnglr93 kızlar teşekkür ederim sabah uyandı gayet iyi o dediğim hareket bir daha tekrarlanmadı gözlemliyorum yinede bu tarz şeyler yaşayanları görünce biraz daha rahatladım umarım tekrarlanmaz aynı anda üç aşı yapmaları ne saçma ya el kadar bünyeleri var zaten saçma 😌 Qawsedrf Damlayda
Qawsedrf Benim oğlum da çok ağlamıştı, uykusunda da iç çeke çeke uyuyup arada ağlayıp geri uyumuştu.. Kıyamam umarım sizinki de sadece korktuğu içindir ama doktorunuza bir danışın aklınız kalmasın.. Çok geçmiş olsun😢
Qawsedrf sedasnglr93 aynısını doktora söylemiştim aynı anda olmaları yan etki ve ateş riskini azaltıyormuş
Acemianne90 sedasnglr93 benim bebeğim de öyle olmuştu hatta birden aniden çığlık atarak ağlamaya baslamış tı bnde çok korkmuştum