Kızlar merhaba kızım 1 hafta sonra 10 aylık olacak anne sütü ile besleniyor doğduğunda ilk iki ay mama verdim emziremedim sütün yoktu tutmadı sonra bir şekilde hallettim çok
Şükür şimdi emiyor 5.5 ay gibi ek gıdaya başladık o zamandan beri hiç yemek ile arası olmadı hala da öyle yemeği görür görmez başını çeviriyor suratını ekşitiyor eli ile itiyor suan 9.ay kontrolünde 8.5 kg 72 cm di boyu
hep emmek istiyor ek gıda almıyor ne şebeklilkler yapıyoruz komşu kızı geliyor oyalamak için yok önüne leğen ile su veriyorum oyalansın yok tv bile açtım yok tek yendiği salatalık yoğurt ayran yani
öne yapsam olmuyor
mesela gece 3 te emzirdim
sabah 8de kahvaltı denedim red neyse emzirmedim bilerek uyku vakti geldi uyuttum kalkınca kahvaltı denedim 11de red mecbur emzirdim düşünün o kadar saat aç kaldı yemedim ne yapmam lazım bilmiyorum siz ne önerirsiniz ?