Az az sık sık besleyin. Yakında memeye saldırmaya başlar güçlenip ☺️ 33+2de doğum yaptım 16 gün kuvözde kaldı kızım emzirmeye gittiğimde ememez uyurdu kucağımda, hatta bi ara oral beslenmeyi kesip sondaya geri döndü çenesi güçsüz diye o dinlenmeden sonra toplandı biraz 2300 civarı eve gelmiştik biz de. 30 ml sütü zor içerdi nerdeyse yarım saatte biterdi küçücük biberon dokunmaya kıyamıyoduk şimdi, 5.5 aylık kocaman oldu. Onlar çok çok güçlü 🙏🏻