Berivan46 Meehaba herkese. Kizim 8 bucuk aylik. Dun kontrole cagirildi saglikocagina. Bir ayda 300 gr almis. 8300 gr olmus. Boyu da 74 cm. 2800 gr dogmustu. Hemsire az kilo aldigini soyluyor. Aslinda ayina gore ortada gidiyor kilosu ama hemsire kafami karistirdi. 6 12 ay bebekler haftada 70 ile 90 gr arasi kilo alirmis ztn . Şoyle dusununce 1 ayda 300 almasi normal geldi. cok hareketli. Sizce kilosu normalmi. Kan ölcümu filan yaptircam. Bu ay ek gidayi iyi yedi ama kilo alimi yavaş🤷♀️kafamda deli sorular. Hareketli bir bebis saglikli ama annelik işte🤷♀️
PolenLina Berivan46 bende aynı dertten muzdaribim kızım 1,5 ayda sadece yarım kilo almış hemşire zayıf dedi bizimkide aşırı hareketli ve bende çok zayıfım içimi rahatlatanda bu diyorum heralde bana çekti 🧐
Bualemdeyeniyim Berivan46 ya bizimkide 9ay 2günlük. En son 6aylıkken tartıldı 8650geldi şimdi tartıya koyuyorum 9.200 falan geliyor yani az almıs gibi geliyor bana da ki tartıya oturtarak bakıyorum ne kadar doğrudur bilmiyorum ama bnde baktıgımda ortalama oluyor bizde gidince belli olur artık. Erkek bebek benm fark olır elbet ama. Bide emeklıyor ek gıda alıyor aktif bi bebek durmuyor ondan da etkilenir kilo diyorum ama evham da oluyor insan ister istemez
Akcabeytas 6 ay 21 günlüğüz en son 5 ay 5 günlükken gitmiştik yani1,5 ayda bizde 500 gr almışız ki doktorum bundan sonra kilo alımı daha da azalacak dedi. Bu sağlık ocağındaki hemşireler insanı deli ediyor. Bence gayet normal arkadaşım hareketleniyorlar
Daphnemom Sağlık ocağına 1 kere gittim o yüzden sadece. Doktorun normal dediğine anormal diyo hepsi galiba.