Selam kızlar,
Bebek arabamız çok kirlendi daha önce hep sildim ama oturma ünitesindeki örtü çıkabiliyor makinaya atmak istiyorum ama çekermi acaba diye korkuyorum. Bu markayı kullanıp oturma ünitesindeki örtüyü Makinada yıkayan varmı bir problem oluyormu? Ya da diğer markaları kullanan arkadaşlarda temizliğini nasıl yapıyorsunuz acaba?