Merhaba, oğlum 8.5 aylık dün sabahtan beri kaka yaparken çok ıkınıyor ve az az ama çok sık günde 6 7 kere yapıyor bide tuhaf ekşimsi bir kokusu var başına böyle bir şey gelen oldu mu diştendir diye düşündük ama önemli bir durum olabilir mi bilgisi olan var mı ?