Tubafadime Bana doktorum bir kere olduysa ikinciye, üçüncüye hatta 5 yaşına kadar her mevsim geçişinde olabilir dedi.
Koruyucu toz var alerjik bir ilac, ondan önerdi ama bebeğimde huzursuzluk, titreme gibi belirtiler gösterince bıraktık.
Kardeşim de krup hastasıydı, 10 yaşına kadar her kış krup oldu. İlk kez bu sene olmadı, cok şükür. 11 yaşında suan.
Bu ciğer hastalıkları boyle malesef.
İstanbul hastalığı da deniyor.