-Alimm- benim oğlum 3 aylık o da öyle sürekli ben derin uyumaması ve gazı olduğu için öyle olduğunu düşünüyorum hatta uyanınca gazınu çıkarttıyorum büyük tuvaletini yapmasına yardımcı oluyorum sonra rahatlıyor uyutuyorumm , gece olmazsa sabah muhakkak kıvranması oluyor