Arkadaşlar 6 aylık bebeğim var ve 6 haftalık hamileymişim şu an öğrendim doktorum diyor ki iki sezeryan arasında çok kısa süre olduğu için senin hayati tehliken olabilir diyor benim gibi aynı durumu yaşayıp sezeryan doğum yaparken bir problem yaşayan ya da yaşamayan var mı şu an fikirlerinize çok ihtiyacım var