4 aylık ikizlerim var bir tanesi 2 aydan sonra 3 günde bir 4 5 saat ağlıyor hiç susmadan uyumuyor bile aralıksız ağlıyor doktora götürdüm her defasında bir şey yok diyorlar. Artık ben kötü oluyorum o ağladıkça öbürüde ağlıyor psikolojik gitti 😔 Etlerinden et kopuyor gibi ağlıyorlar. Öneriniz varsa lütfen yazın artık çok kötü oluyorum napmam gerek bilmiyorum 😔🤷♀️