Merhaba anneler , süt torbasına anne sütü stokluyorum ve üç ayı geçmeden içirmek gerektiği için çözülmesini nasıl yapıyorsunuz, poşetle sıcak suya oturtturularak çözülmesini sağlasak sakıncalı olur mu , sonuçta plastik olduğu İçin, yada dolapta kendi kendisine sıvı kıvama gelmesini mi bekliyorsunuz. ?