Hayırlı akşamlar kızlar hepiniz fikrine ihtiyacım var çünkü kafayı yemek üzereyim kendim böbrek hastasiyim ve bebeğimi iki aydır idrarında kan çıkıyor şimdi Nefrolojiye yönlendirdiler bebeklerinizin idrarında kan görüldü mü sebepleri var mı lütfen cevap verin